הכנה לפגישה עם הבודק המקצועי של רשות החדשנות, טיפים להצלחה!

פגישה עם הבודק המקצועי של רשות החדשנות היא שלב קריטי בתהליך קבלת המימון לפיתוח טכנולוגי. הכנה יסודית לפגישה תסייע להציג את החברה והפרויקט בצורה מיטבית, להדגיש את החדשנות הטכנולוגית ולהגביר את הסיכוי לקבלת המימון.

1. הכנת מצגת אפקטיבית:

– תוכן המצגת:

  – היכרות עם החברה: הציגו את רקע החברה, היסטוריה, צוות המנהיגות, תחום ההתמחות והישגים מרכזיים.

  – הצגת המוצר או הטכנולוגיה: פרטו על המוצר או הטכנולוגיה המפותחת, הדגישו את החדשנות והיתרון התחרותי.

  -תוכנית הפיתוח: פרטו על שלבי הפיתוח המתוכננים, אבני הדרך הצפויות והזמנים המשויכים לכל שלב.

  – היבטים פיננסיים: הציגו את התקציב המפורט, מקורות המימון הקיימים, תחזיות הכנסות והוצאות.

  -אסטרטגיית שיווק ומכירות: פרטו על קהל היעד, אסטרטגיות חדירה לשוק, תמחור ותכניות מכירה.

– שליחה מראש: שלחו את המצגת לבודק ולמשתתפים הנוספים לא יאוחר מ-4 ימים לפני המפגש.

2. מבנה הפגישה:

-היכרות ראשונית: הציגו את הנוכחים בפגישה והסבירו את תפקידם.

– סיור בחברה: אם יש צורך, מומלץ לבצע סיור במפעל מתקן פעילות או בחברה.

– מצגת החברה: הציגו את החברה, יכולותיה, פעילותה עד היום, סביבת תחרות, לקוחות מפתח ומחזור מכירות.

-מצגת הבקשה: הציגו את הצורך, המוצר, הטכנולוגיה, משימות הפיתוח, השוק, תמחור, מכירות ושיווק.

– מעבר על התקציב: הציגו את התקציב המפורט של הפרויקט.

– תקציר ובקשה להשלמות: סכמו את הפגישה ובקשו להשלמות במידת הצורך.

הדגשים אסטרטגיים:

-חדשנות טכנולוגית: הדגישו את החדשנות שבטכנולוגיה, אתגרי הפיתוח וכיצד אתם מתמודדים איתם.

– אבני דרך מדידות: הציגו אבני דרך ברורות ומדידות, כולל מודלים או אב-טיפוס, להמחשת ההתקדמות.

– היבטים פיננסיים: הציגו את התקציב המפורט, כולל כוח אדם, קבלני משנה וחומרים, והסבירו כיצד נקבעו הסכומים.

היבטים שיווקיים: חזון, קהל יעד, פתרונות, בידול, יתרון יחסי, אופן השיווק, ערוצי מכירה, תקציבי שיווק , מיתוג ,נראות ותקשורת חזותית

4. הכנת הצוות: וודאו כי כל המשתתפים בפגישה מעורים בפרטי הפרויקט ויכולים להתייחס להיבטים הטכנולוגיים, העסקיים והפיננסיים.

5. תיאום ציפיות:הבהירו את מטרת הפגישה, את הנושאים שיידונו ואת הציפיות מהבודק.

6. סיכומי מפגש ארגון ההשלמות בסיום הפגישה, סיכמו את הנושאים שנדונו ובקשו להשלמות במידת הצורך. השלימו את המידע בהקדם האפשרי כדי לא לעכב את תהליך הבדיקה.

הכנה יסודית לפגישה עם הבודק המקצועי תסייע להציג את החברה והפרויקט בצורה מקצועית, להדגיש את החדשנות הטכנולוגית ולהגביר את הסיכוי לקבלת המימון הנדרש לפיתוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את התוכן? שתפו חברים

עוד בנושא

רוצים לשמוע עוד? - פנו אלינו

רשמו כאן את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם